Det snöar!!

Så mysigt Med Snö!


Var hemma hos Håkan syster i Tisdags, håkan hjälpte henne att sätta ihop lite grejer från IKEA...O jag bjöd på mat, och diskade till henne, jag är inte så haj på det tekniska.....
 Middag, lasagne, sallad o fullkorns bulle! Mumma!


Hmmm, har inte hört av Malin på hela dagen.....hon har inte svarat på sms.....hallå! Malin!....vad gör du?

Ja vi får snart ta en fika Anna! Nästa Vecka kan jag! Fast på Måndag ska jag jobba 10-18, och tis o onsdag skola till 13.00, förutom det, så är jag din
Hoppas det går bra med jobbsökandet, Jag håller tummarna!

Någon som vill med o Festa på Juldagen? Grand?






Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!!



Vi ska vara i min nya lägenhet på Juldagen. Du är hjärtligt välkommen! Med flera såklart.. Lots of kisses

2008-12-12 @ 16:43:55
Postat av: Anna

Låter bra det Sara ;) denna veckan är väl ganska fullbokad dock, sista skrivveckan nu + att jag ska på några intervjuer. Tack för att du håller tummarna för mig. va gör du på fredagkväll? Jag och corre tänkte att vi kunde dra ihop några tjejer och drika något glas vin eller nått... jag går nog inte ut men de kan va kul att träffas och snacka lite! Kramar!

2008-12-15 @ 18:18:55
Postat av: Linda

Jag ska till GRAND!! :P

2008-12-15 @ 20:52:09
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0