Inte gjort nåt!

Nej, idag har jag inte gjort nåt! Skulle ha städat, tränat och slagit in julklappar....allt sket sig!
Det enda jag har hunnit, eller orkat idag är att handla och lagat lite mat! Jag är så trött! Och så ska jag snart iväg o jobba oxå....vet inte hur jag ska orka....Har bara rökt 1 cigg idag....blir trött av att inte röka....? Kan man bli det tro?

Ledig imorgon! SKA städa då och slå in julklappar...OCH träna! Och kanske titta på lucia tåg på kåren....Och på kalas på kvällen! Det var ju F-n med! Så mycket måsten och Jag ska det blev nu!
I Hate it!


Måste tenta plugga oxå snart.........?


Kram

Undrar.....vilka läser här egentligen......förutom Masslin................?

Kommentarer
Postat av: mams

jag läser lite ibland. Kul tycker jag vi ses snart.

2008-12-11 @ 18:13:37
Postat av: Anna

Jag spionerar på ditt liv ska du veta ;)När ska vi träffas och fika ????

2008-12-11 @ 18:38:07
Postat av: emelie

Jag kollar oxå.. puss puss

2008-12-11 @ 18:56:38
Postat av: Linda

hehe, jag kollar in ditt liv eftersom jag älskar att snoka.... ;)

Fast det va du som börja snoka så jag behöver inte skämmas! =) Hahaha!!

2008-12-15 @ 20:53:47
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0