Lyckat!

Hej
Helgen blev lyckad! Julfest o jobb!
Vi var inte så många på festen, men det var roligt ändå, haha, vi gjorde "Jag har aldrig"...det var roligt att få reda på lite grejer om jobbarkompisarna, och den blivande Chefen.
Jag och Mlifer var så nära på att vinna i Frågetävlingen....det stod mellan oss o Ann-Sofi, Anna. Det blev en utslagsfråga mellan Anna o Milifer (de nyaste i gänget) Och Anna o Ann-Sofi vann! F-n Milifer, att du inte kunde den frågan, det VAR lätt! hehe

Jaja Söndag idag 2 advent. Äntligen lite vila, innan handlednings samtal imorgon, men detär inte förran kl 12.00, så jag har sovmorgon! Tjohooo!
Sitter o Väntar på Håkan, han o Ulrika är på IKEA, tur jag jobbade så jag ej kunde följa med, det hade mina pengar ändå inte räck till....

Hoppas alla har haft en kanon helg....lägger in några bilder, det är Lenas bilder, jag har inte orkat lägga upp mia än....har haft lite data strul!







Puss o Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hehe. Tur man inte ser svaret på "vem som haft mest bry med sin grannpojk".

2008-12-08 @ 15:04:29
URL: http://kylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0