Söndag

Malin va hos mig och spenderade lördagskvällen här hemma. Vi åt bakad potatis och godis o Cola.
Kolla lite på Björn Gustavssons dvd och spelade stress!
Det var Kul! jag slapp vara ensam o tycka synd om mig själv!



Efter det så körde jag Malin till jobbet, vid 23.30, tiden. Hon skulle jobba som bartender på Kaos nattklubb. Petra ringde o sa att Alex inte mådde så bra, så jag hämtade dem på näsby och körde hem dem. Hann inte mer än hem, o gå ut med Glenn, så ringde Håkan o ville hem, hämtade honom utanför Vä. Sen hem, Sova trodde jag...men nää, fick ta hand om en full o kräkig Håkan, han fick sova på Soffan!!!

Idag ska vi på kalas, Ulrika fyller år, vi trodde att då vi var där förra gången, typ förra veckan, att hon och Linnea skulle slå ihop sina kalas, men det ville inte Linnea, så därför är det kalas igen idag! Tur vi redan ha köpt present till henne.

Alla julklppar inslagna, ska fixa två till på tisdag förmiddag, sen e det klart! Var en runda i stan idag, inte så smart, en MASSA folk var där, tog typ en halvtimme att få parkering bara!


julklapparna!

Ok, nu är det 2,5 timmar tills kalaset börjar.....Håkan ligger bakfull o sover i soffan, jag sitter här, och Glenn ligger oxå här bredvid mig.....Vad ska jag hitta på nu.....diska? näääää..det är alldeles för tråkigt....Ska nog göra lite julgodis....det håller kanske humöret uppe, lite iallafall.

Imorgon blir det JOBB 10-18, med gunilla,+ mycket varor som ska packas upp....

Puzz O Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0