Äntligen Fredag

Var i skolan en lite runda idag, på lite handledar samtal. Gick bra
Rörmokaren var i tid i morse, Prick 07.30 plingade det på dörren, tur man gick upp i tid! Skulle göra lite planering i morse tänkte jag, då jag ändå var uppe så tidigt, men fick ingen ro då rörmokaren sprang fram och tillbaka, så jag åkte till jobbet och satte mig med mina papper en stund, där är ganska lungt på Morgonen.

Är hemma i Knislinge just nu, passar vovven lite, Och väntar på Mamma att hon ska komma hem från jobbet. Snacka lite o dricka kaffe.
Ska bli såååååå spännande att få komma hem sen och se hur långt rörmokaren har kommit, i morse sa han att vi antagligen skulle ha dusch till helgen! Jippi! Vad skönt, har levt utan dusch i snart ett halv år..(från 29- fram till nu)..börjar lukta lite illa nu ju....haha, nej men ska bli skönt att kunna när man vill, och inte behöva åka iväg och duscha!

Ikväll tänkte jag mysa med min Håkan och laga god middag, kyckling file och klyftpotatis o bearneisås! MUMS! Och doddidoo på Teve, efter det sover vi nog båda i soffan....

Fest på Lördag ja, sååå kul det ska bli, Håkan ska oxå med, Kul att få festa ihop, bara han inte blir föööör full, det är alltid jobbigt med Fulla människor!


Sitter ju hemma i Knislinge, hittar en massa roliga bilder på Mamma o Anders data, har kommer några, en faslig blandning!

Malin och Mamma!


Jag i Randers, Danmark på BonJovi Konsert, gott med mat!

Ellie och Kate, Barnen jag tog hand när jag bodde i USA, 2003-2004

USA-2004

Precis hemkommen från mitt år i USA, så glad jag var att få komma hem igen!
Augusti -2004

Jag och Malin-2004

Allt för denna gången! Puzz hej

Kommentarer
Postat av: mam

Tackar för att du ställde upp ida .Badrummet färdig när du kom hem.... gött va.Kram mam

2008-11-21 @ 17:03:23
Postat av: Linda

Hej hej...

Minna fyller 6 år nu den 14dec. Hon e så stor nu min lilla tjej. =) Går ju i 0:an på Tollarps skola.

Alle ja, han e oftast borta 2 v o jobbar o sen e han hemma en helg o sen jobbar han igen i 2 v. Jag jobbar ju varannan helg o den helgen e Minna hos sin pappa så då kan han lika gärna stanna o jobba, för här hemma e där inte en kotte!

Just nu jobbar han i sthlm.

Så jag e sambo men alltid själv.... Hmm?

Tur jag e van vid att bo själv. Har ju varit själv med Minna i 5 år så jag e ganska van vid att pyssla ihop min vardag. =)



Ps. Du verkar vara en förbannat härlig tjej! Ärig o genom snäll! Me like!

Kramizz

2008-11-22 @ 11:45:56
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0