Happy Happy Happy!

Lektionen idag gick jätte bra! Handledaren sa att jag skulle vara stolt över mig själv för det gick så bra.
Sååå glad jag blev! Det enda han hade att klaga på var min tavel teknik, alltså hur jag använde mig av tavlan, jag fick inte plats för jag började skriva typ i mitten av tavlan...haha, får öva på det där.
Ledig imorgon, lite lanering att göra och så ska jag jobba på kvällen.

Var i stan en liten runda innan, köpte jul öronhänge och ett rött armband, till julfesten på jobbet, just det måste ringa Cilla o bestämma vem som ska jobba, och till JK.

Hade fått en faktura från Videomix, där det stod att jag lämnat filmer för sent, 140 kr skulle det kosta mig, Jag blev lite fundersam över detta, då jag tyckt att jag lämnat in dem i tid. Och att det stod Videomix på fakturan, då det nu heter Hemmakväll ju....(nästan över ett år sedan dom bytte namn). Så jag gick dit, och det visade sig att jag lämnat dem lite försent, en timme för sent! Dom ska ju tydligen vara inne innan kl 18.00, den dagen man ska lämna tillbax dom...grrr, jag som trodde man fick lämna dem vilken tid som helst under dagen...Jaja, så jag blev av med 140kr!


Nu ska jag snart iväg och träna med syster, blir spinning idag, spinning lätt.....



Kram o sånt

Kommentarer
Postat av: mam

Ja träna på ni båda. Skönt det gick bra i skolan ida GRATTIS Kram mam

2008-11-19 @ 17:42:59
Postat av: Malin sis

Meeen fan va störda dom är på Hemmakväll!! Undra om jag får någon faktura... jag lämnade in mina dagen efter sist :O oooopps....

2008-11-19 @ 20:46:25
Postat av: Anna

Åh va kul att det gick bra på lektionen, förstår att de känns trögt med det ämnet man det är bara att kämpa på! På lördag ska vi ha skiiitkuuul ;)

2008-11-21 @ 10:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0