Helgen

Idag är det fredag, väntar på håkan, han är och duschar hos sina föräldrar, men nu är badrummet snart färdigt!!!
Förhoppningsvis nästa vecka, jippi!


Tänkte vi skulle beställa lite kebab ikväll, så sugen på det! Och bara slappa i soffan, titta på Dobbido och film! Mys!
Imorgon blir det fullt upp, håkan ska sätta på vinterdäck på min bil, och vid tolv tiden ska jag hämta Linnea (Håkans syster barn) Tror hon e 8 år, ska köra henne till funky kids på friskvårdshuset, för Ulrika, (hennes mamma och håkans syster) har jobbat natt, och ville sova lite.
Då e det klart man ställer upp ju.
Ska hämta henne efter dansen oxå, vi ska på Julmässa på Yllan, med min mamma o min moster. Det tyckte Linnea skulle bli kul.
Jag har aldrig umgåtts med henne så själv innan, så det ska bli kul!

Linnea o Rix


På kvällen ska jag o Håkan hem till Anna o Martin-lite middag och spela sällskapsspel!
 Martin o Anna

Söndag, fullt upp! Fars-dag ju!
Tre pappor att fira oxå. Ska hem till knislinge på förmiddagen och fira anders, min styvpappa med frukost och paket.
Klockan två är vi bjudna hem till Håkans föräldrar på middag, fira hans pappa.
Och på kvällen vid sex tiden hem till min Pappa o fika

I´m blessed I have 3 dads!

Hoppas er helg kommer bli lika rolg som min ska bli!

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Lena

Sen kommer vi få en rolig måndag också =). Ha en bra helg vännen! Kram

2008-11-08 @ 11:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0