LillLördag

Lille patteklämmar dagen, som Gert Fylking säger. Jag sitter är och firar med en Coca Cola på Burk.
Har varit och tränat med Malin oxå, kom precis hem, först tränade vi Core, sen lite i gymet..med basta och duscha tog det 3 timmar...hehe, tiden bara försvann från oss!

Köpt ny vinterjacka idag, har haft min gamla, som jag köpte i USA, sen 04...den e lite sleten nu. Sen har jag en sport vinterjacka och en ut och gå i skogen jacka. Så den jag köpte idag är en lite mer vardaglig fin jacka.

Imorgon e jag ledig, men har fullt upp ändå, har en massa prov att rätta, Mina elever skrev jätte mycket, tror det var nån som skrev typ 13 sidor....
Imorgon ska jag på en föreläsning oxå på eftermiddagen, 16.30-18.30 på Grand Hotel. Sen börjar jag jobba 18.30...lite tajt med tiden där, men det var ok för gunilla att jag kom lite sent.

Känns som om alla är ute o festar idag, det hade jag oxå velat....iallafall gått på spexet på kåren, men att det var idag fick  jag reda på typ nu...när jag läste sofies blogg...känns som man inte har koll på såna grejer när man har praktik ju.

  Kram!

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha vilken rolig bild!:) Kram

2008-11-27 @ 13:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0