Mitt i natten

Just nu är det mitt i natten! Har precis kommit hem från Grand.
Det var jätte roligt ikväll ju! Haha...jag som katt och carro och frida som 80-talister!

Men det var grymt mycket folk ute! Jobbigt det, när alla bara knuffas o puttas på dans golvet!
Trodde inte det skulle vara så jobbigt med utklädda personer, som det faktiskt var. Med tanke på rånet....där kom in några som var tjuv o polis, det var jobbigt att se han som var tjuv. För han hade med en luva på sig typ...så jag kom att tänka på den kvällen som rånet var. Trodde inte det skulle vara så jobbigt, kanske för att man hade druckit oxå, som det var lite jobbigt. fick gå hem lite tidigare.

Jaja, imorgon ska jag jobba 12-21, usch många timmar för mig! men ob tillägg hela dagen för det är allahelgona helgen ju. Det är bra.
Håkan ska iväg med brukshundsklubben, han skulle hjälpa till med nån spår-tävling. Så han är ändå inte hemma, så då kan jag lika gärna jobbe lite ju!

Puss o natti natti

Bild 1- jag och min kisse katt bebis
Bild 2-Cacarro och fritts 80-talisterna
Bild 3-jag och lilla syster malin
Bild 4- Fritts och jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0