Onsdag kväll

Ha varit o tränat med syrran precis. Gött det!
Basta o duscha o sånt...haha


Imorgon blir det sovmorgon, får se när Glenn väcker en...hoppas han vill sova länge!!!!
Har bestämt mig för att ta det lungt imorgon, bara göra planeringen, för den måste göras och mejlas till min handledare!
Idag var det FN-rollspelet på söderport ju. Det var intressant att titta på. Så duktiga dom var, och stiliga! Så uppklädda o fina. Den klassen som jag ska ha i etik representerade USA, och på fredag ska jag och victoria dit o se själva slutet. För det hela håller på i 3 dagar!


I helgen ska jag jobba- lördag och söndag. På lördag ska jag jobba 16-21, och på söndag 9.30-15.

Puzz o natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0