ONT, det gör faktiskt ont

Ont i ryggen, så spänd inför den sista lektionen som jag ska hålla på måndag! Och automatisk ont i magen, då mina magnerver är på helspänd....Alltid ont i magen då jag e nervös å sånt. Börjar bli förkyld, och helt svullen då jag ska ha mens imon. Allt är kasst nu! Blir ingen skola för mig imorgon, det blir för stressigt, att sitta på victorias lektion, och i princip inte göra nåt...Får gå upp tidigt imorgon så jag kan bli klar med allt annat i stället- (planering+ provrättning, samt damsuga och passa mamma o Anders vovve i ett par timmar, OCH jobba på kvällen).....SUCK!

Saknar Håkan, vi har inte setts så mycket de senaste dagarna...fast vi bor i hop, och imorgon kommer jag inte alls träffa honom, om han inte e uppe då jag slutat, vid elva....det e han nog, det e ju fredag, om han inte somnat i soffan innan dess.....

var och hämtade ut biljetterna idag, till 500 föreställningen i Lund, Jag, Håkan, Petra o Alex ska dit den 19 dec! Det ska bli kul- I love Johan Wester och Anders Jansson! Hipp Hipp forever.



Ute med Nogger i morse ju...här är det lilla yrvädret!
  
Var på badhuset i morse oxå, bastade lite ångbastu, bra för min andning-astman


Efter det- fika sugen...


Hoppas allt blir bättre efter Måndag!
Och jag hinner med allt imorgon, så jag slipper sitta hela helgen!

Är fortfarande lite sur över att jag kunde missa timbuktu!!!! Måste hänga med mer i svängarna,
Men idag har jag iallafall sett nyheterna, Och vill ge en stor Tanke till alla inblande i den nya terror attacken, denna gång i Indien!- att inte allt elände kan ta slut, men tyvärr så tror jag att detta bara e början...

Kommentarer
Postat av: mam

FINA BILDER APAN TVI. TA DET NU BARA LUNGT SÅ FIXAR DU DETTA OCKSÅ DET VET JAG ATT DU GÖR JAG VET ATT DET KÄNNS JOBBIGT JUST NU. TACK FÖR ATT DU PASSAR HUNDEN...

2008-11-28 @ 06:56:16
Postat av: Linda

Timbuktu rockar fett!

2008-11-28 @ 16:44:32
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0