Sov lite länge, och har ont i magen

Blev inget med att jag gick upp tidigare idag...sov i stället!
Sitter nu i knislinge och äter frukost, knäckebröd med hemmagjorda köttbullar på, det e gott.

Va ju på möte oxå igår, lärarnas riksförbund, på grand hotel. Det var faktiskt helt ok, fick en massa roliga saker med, bland annat en ny kalender till nästa år! Rena julafton det ju.

Anders skulle nog komma om ca en timme igen, så då blir det att åka hem och jobba med skolarbete!

Sitter ju hemma i knislinge, så här kommer en balndning med en massa bilder, ingen ordning alls!

Idol nästa Malin???-04


jag, julen -04

Jag och Världens finaste kisse, Quinnie!

Jag och mamma på handbollsmatch i Malmö

Håkans syster-Petra-06

Mamma o Cadau, badar i Åhus i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0