Torsdag Kväll!

Har kommit hem från jobbet precis.
Jobbade med milifer, det är alltid skönt, blir klara ganska snabbt då.

Det var just det här med skitsnack som jag har talat om ganska mycket! Det är otroligt vad snabbt saker kan sprida sig egentligen! Jessica ringde o beklagade sig lite idag. Det var om en grej som jag inte orkar skriva om här. Men i detta fallet var det mitt fel att det blev som det blev (tycker jag)! Skillnaden från vissa andra är att jag står för det som jag har sagt och ljuger oftast inte om vad jag sagt heller! Det hela löste sig, eller ja, det kommr lösa sig senare vet jag iallafall!

Var ju på spinning igår....ajajaj, ont i rumpan nu! haha

Då var det klart oxå att jag kan gå på Julfest, bara jobba 12.00-16.30 den 6 dec. Cilla tyckte inte att spelade henne så stor roll om hon fick jobba till 21.00, och då komma lite senare till Festen! Det var ju bra för mig!

Var i stan en runda idag, köpte en lila kjol på JC, jätte fin, den ska jag på mig på Lördag då det blir fest hos Anna o Martin! jippi!

Så, då måste jag snart gå o lägga mig, Rörmokaren kommer 07.30 imorgon bitti, ska ju helst ha kläder på dig då iallafall! Hehe
Natti Natti


Jag och min nya vän sen i sommras, Bonde Fredrik! Ja, jag vet hur avundsjuka ni e på mig! haha

Kommentarer
Postat av: Linda

jag e avundsjuk! haha

2008-11-21 @ 11:06:56
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0