Utmanad

(Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg). Utmanad av Linda!
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utamana 7st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1, Älskar komedi filmer
2, tycker inte om att laga mat när jag måste
3, Är egentligen en kattmänniska, fast att vi har hund
4, Malin är min absoluta bästa vän (lillasyster)
5, Gillar att vara naken hemma, ibland, mest när jag sover
6, Älskar att ha sex på förbjudna platser..
7, Önskar att jag hade haft bra kondition

Kramizzz 

Kommentarer
Postat av: Malin

aaw, nu blev jag tårögd... Du är bäst <3

2008-11-18 @ 23:44:49
Postat av: Linda

Hehe, NICE!!

2008-11-20 @ 17:02:41
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0