har varit mycket idag-trött

ja, i dag har varit en händelserik dag.
I morse vid nio åkte jag hem till stina för att låna hennes dusch (undrar när vårt badrum ska bli klart?), sen skulle jag till polisen vid 11. Det gick bra, men inte var det lätt inte.
Efter det var jag i skolan, på lektion med Sinika, hon är en bra lärare, gillar henne, hennes lektioner får man ut jätte mycket av lite annat än Roys lektioner!

Fick telefonsamtal från Söderportskolan, tydligen ska jag vara där på min vfu (praktik), och inte i Åhus som jag trodde först. Hade ju blivit placerad i Åhus på sånnaskolan. Men för att ha kvar min behörighet, var jag tvungen att vara på gymnasieskola. Men det ska bli roligt iallafalll, 5 veckor på söderport.

Känns ju lite konstigt egentligen att vara på söderport, då man själv gick på Österäng!
Efter det att min nya handledare på söderport hade ringt, ville han att jag skulle komma dit. Så efter skolan åkte jag dit för att träffa honom och för att gå igenom lite saker, schema å sånt.

Sen inom Ica Kvantum för att köpa bröd och mjölk, tänke vi skulle varma mackor idag, orkar inte laga mat idag!

Malin ringde precis, hon skulle till frissan idag ju. Att hon skulle färga håret visste jag ju, men hon berättade att det blev ganska mörkt.....ska bli spännande att se henne sen.

Träffade Frida på skolan idag! Blir hallowen fest imorgon! jippi, ska bli så kul att få klä ut sig ju....vet dock inte riktigt vad jag vara än.....förslag??????

Tänkte gå och lägga mig o vila lite nu, innan min älskling kommer hem! Titta lite på gammal repris av top model:-)



Fina Bilden, Anna, Sofie, Frida och jag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tjena Sara!

Så längesen sist. Hehe, jasså du ska vara på Söderport. Det blir nog bra. Själv känner jag mig nästan som en österängare eftersom jag bott där nästan 3 år nu. Det hade varit kul att höras av någon gång, jag måste ju bjuda tillbaka lunchen jag är skyldig dig. Du kan väl höra av dig om du har lust. Kram Therese

2008-10-28 @ 19:46:58
Postat av: Sara

ja, vi måste ses nån dag. Bara mycket nu, eller ja, hela tiden. Efter allt som hänt. Och skolan tar en stor del fram till jul. allt bra med dig annars? Kram sara

2008-10-28 @ 22:03:42
URL: http://knassara.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej Sasara! Så du har skaffat dig en blogg, ska bli kul att läsa!:) Kramar

2008-10-29 @ 11:31:54
Postat av: Malin

fan va snygg klänning ! den har jag min själ aldrig sett på dig ! jättefin :)

2008-10-30 @ 17:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0