Välkommen till min nya blogg!

Hej
Ja välkomna hit.
Tänkte dela med mig av mina tankar om livet!
Hoppas ni kommer läsa, och kommentera gärna, men om ni tar illa vid av nåt som jag skriver, säg detta till Mig. Det kommer uppskattas i längden, jag lovar!

Är nästan precis hemkommen från P-möte på jobbet. Det gick bra, trodde jag skulle vara mer nervös över att berätta, men det gick bra. Personalmötet handlade mest om Rånet, som skedde på jobbet, för ca 2 veckor sedan. Då jag och en annan tjej jobbade. Jag ville gärna berätta för de andra hur det egentligen gick till. Alla undrade ju, varför man inte gjort si eller så....Nu vet dom ju varför man agerade som gjorde, kanske. Nu har vi iallafall ändrat lite i schemat, och på våra rutiner.
Ska till Psykolgen imorgon, det får jag inte glömma. Och så ska jag tvätta, det är sååå tråkigt!
Men jag är glad ändå! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jesse

Tänker på dig gumman... Man går bara o väntar på att det ska hända på jobbet me. Allt annat har ju hänt här =S Ha d bra! /Jesse

2008-10-27 @ 10:34:16
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0