Elvis o snoken

Ja, idag skulle jag o Malin gå en runda på kjugekull hade vi tänkt, Johans hund Elvis fick oxå följa med.
När vi kommer till kjugekull bestämde vi oss för att gå en liten runda, så det fick bli den
röda slingan.
Men just som vi skulle till o gå, hoppar Malin till o skriker "En orm, en orm," Jag bara, -nej men sluta nu, här är ingen orm, var ser du den?
"Där...mitt på stigen, ser du inte den"
-Jo jag ser den nu....Hjälp en orm!!! Mitt i vår gångväg, o inte skulle den flytta på sig heller!
Visst vi kunde kanske gått runt om den, men där var ju massa löv, o vad kan gömma sig i löv? ORMAR!
Tänkte först att vi kunde gått ett annat håll...men vi tyckte sen att vi såg ormar överallt!
Blev att vi körde nån annanstans sen o gick lite istället, på kjugekull kunde vi inte va iallafall!!!
Det vi gjorde sen innan vi åkte från kjugekull var att gå upp på högsta platsen o kolla utsikten iallafall...vi följde efter en barnfamilj som gick först, för att vi inte skulle stötta på fler överaskningar....

(ormen vi såg är inte farlig, men ändå jäklig äcklig, speciellt när den kommer så tätt inpå, o då
man inte är beredd)

Ser ni den!!!



Skit vad rädda vi blev!!!


Spanar in utsikten..
 

En ekorre..




Efter det körde vi till Eko å åt glass!



Ikväll har jag jobbat, gick bra!
16.30-22.00 

Puss haj

Kommentarer
Postat av: Lena

Ormar är ändå kul att se, eftersom det är så sällan. Min visst är dom räliga!

2009-04-24 @ 09:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0