Känns inte bra..

Har stigit upp, duschat och ätit frukost, sitter nu o bloggar, och läser bloggar, är inne lite på facebook oxå...
Ja, vad ska man säga, det vanliga helt enkelt...
Tråkigt rent ut sagt!
Vad ska man hitta på idag då????
Jag ska iallafall på handledningssamtal nu kl 12.00, för att snacka lite om min uppsats, får se om han skäller
lite på mig, för att jag knappt börjat...kanske behövs, så att jag kan lägga på ett kål....

Sen då?
Skulle behöva läsa lite litteratur....men vill inte
skulle behöva göra nåt!
Kanske träna....vill inte, eller kanske?
Nej
En sån dag idag, inget känns vidare bra!
Allt känns tråkigt, vill göra nåt, men det slutar med att jag går o lägger mig o sover hela eftermiddagen, o
sen kan jag inte somna ikväll, så då är man vaken hela natten istället...(tycker sååå synd om mog själv låter det som)
Vad fan
kan inget bli bra?!

Får väl se, inte kan jag gå på stan heller en runda, inga pengar innan den 25...
(sen handlade jag lite igår då jag var på stan med milli, en väska på rea, en kjol o en klänning, inga dyra grejer, men många bäckar små)...

Onsdagar, brukar jag ju träffa Linda....läste på din blogg att du har fullt upp ändå på din lediga dag. Blir väl så, vad fan, jag vill oxå ha ett heltidsjobb...
komma ut ur min dimma o in en annan...


Jaja, bry er inte om detta idag, en sån dag bara, dom kommer o går.
Kram haj

Kommentarer
Postat av: Miss Liii

Men gumman då!

Jag har oxå sånna dagar ibland. Men just nu har jag för lite tid för att känna efter känns det som. hinner inte med något. Saknar dig gumman o hoppas kunna ta en kaffe med dig på måndag eller tisdag?

Pöss

2009-04-22 @ 19:56:19
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0