Lördags Fest o mys i skogen

I fredags var jag hemma hos Linda en runda, snacka lite o så gjorde jag min potatis sallad, som blev
Jätte omtyckt o god!
(får bjuda Linda O Lasse O Minna med nästa gång)
Sen var vi hemma hos mamma o grilla, moster Stina o Malin var oxå där
Håkan skulle dricka nån Öl, som slutade med att han o Anders satt o tömde typ hela bacardi razz flaskan i stället, o jag ville hem vid elva, det ville inte Håkan...
Haha, men jaja, efter lite tjat så körde vi hem sen!
Lördag: Dagen började inte bra....Men det löste sig sedan, jag städade hela min lilla svarta saab, dammsög den invädes och körde o tvättade den sen, Håkan bytte till sommardäck.
På kvällen kollade jag på en av de bästa filmerna som jag vet!
10 orsaker att hata dig!
Detta i sin tur gjorde att jag blev lite sen hem till Emelie...
Håkan körde mig, men när vi hade kommit fram till Emelie, kom vi på att jag glömt ta på mig mitt nikotonplåster.....ajaj, panik, hem igen o fixa det...
Sen blev det festmys hos Emelie, med Anna o Maria oxå
Efter det blev det Grand
Jag åkte hem vid 02.00 tiden
Idag har vi varit på kjugekull o hade fika med oss, Håkans syster Ulrika och hennes barn Stoffe o Linnea var oxå med, det var jätte mysigt.
Efter det blev det ekohallen, kom på att toapappret höll på att ta slut hemma jue

Nu i kväll blir det nog bakad potatis och wipeout


Minna ska på Disco

   


Emelie, Anna O Maria


Emelie

I dimman på Grand, hittade Cacarro oxå

Fredrik, Jag, Emelie o Maria

Fin i Håret!

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du är så söt o fin i ditt hår! =) Kram!

2009-04-19 @ 21:08:31
Postat av: Josefine

Sara hade jag vetat att du ville komma hade du gärna fått det! Det blev en godis påse över från barnkalaset, sparar den till dig!!:). innehåller dock bara enmassa majskrokar!! Får ses snart!! Kjam på dig!!

2009-04-19 @ 21:34:43
URL: http://nussefjun.blogspot.com.blogspot.com
Postat av: Josefine

hade jag vetat att du ville komma hade du gärna fått det! Det blev en godis påse över från kalaset! Skall spara den till dig till vi ses nästa gång!! :)!! Får ju ses snart!! Kjam

2009-04-19 @ 21:36:24
URL: http://nussefjun.blogspot.com.blogspot.com
Postat av: Miss Li

Du e så vacker gumman, synd bara att jag ser ut som en skräcködla på korten. Hahahaha!

Puss

2009-04-20 @ 10:15:13
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för en jätte skoj kväll!! Puss på dig pussgurka!!

2009-04-20 @ 14:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0