Shopaholics..

Idag är det Valborg och fint väder, själv sitter jag inne o tycker otroligt synd om mig själv!
Dels för att detta är en jobbig dag, vissa dagar är bara det.
Och dels för att jag ska jobba ikväll, alltså inget valborgsfirande för min del...


Ullared igår..
Blev en bra dag
Mycket handlande, sommarkläder till Håkan och till mig, och en massa deo, tandkräm, tvål, duschcreme, trosor, mm..
Blev en rolig dag, men Lena, Danne, Malin och Kristina!
Tillsammans tjänade Gekås i Ullared över 10.000 kr på oss fem.

Vi körde vid halv åtta tiden på morgonen, var framme vid 10.15, där var lagom med folk tycker jag, ingen kö eller så.

 
Kristina o Lena                Danne var inte med så länge......


Malin o Jag

Kissepaus på väg upp

Hoppsan, det var precis så allt fick plats i min lilla saab!
(Fast jag var aldrig orolig)


Mycket shooping blev det!

Ajaj, hoppas inte chefen på Sibylla ser detta!
Fika paus på Mcdonkan....

Tack för en trevlig dag igår!
Då får ni ursäkta mig, jag går o lägger mig i sängen igen idag, i väntan på att gå till jobbet:-(

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att Danne ser så road ut överallt, hahahaha

2009-04-30 @ 16:05:42
URL: http://kylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0