Tacksam

Ja, det ska sägas!
Jag är tacksam, för det jag har, de vänner som finns.
Tack
Känns så otroligt bra att veta att det som jag skrev i förra inlägget berör, att det är fler än jag som känner
så här.


Sofie, ska ta ett ordentligt snack med Mallin om när vi kan komma, Malin har ju inte det så jätte bra ekonomisk nu med mindre jobb, men det ska nog fixa sig!
Vill ju komma loss lite, och hälsa på dig.

Förstår att tider som flytt aldrig kommer igen, men det ska tas vara på minnena! Tänker man efter finns där mycket att minnas med vänner som fortfarande finns kvar, och förhoppningsvis kunna skapa nya minnen, med nyfunna vänner och med gamla!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Ah fasen det me ekonomi e shiet. Försöker göra min lägenhet beboelig o nu när morsan o de e här uppe utnyttjar man det, får upp hyllor o lampor idag+gardiner haha. Så de e fint tills ni kommer!

Ligger själv krisigt till, nästan.



Det du skrev i förra va bra sara, kändes som precis ur hjärtat ! Kan nog säga att jag älskar folk som är ärliga hur de känner sig! Keep it up! Folk ska tydligen ta en mer på allvar då.

2009-04-25 @ 15:39:04
URL: http://puffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0