ALLA hjärtans dag!

På Lördag-ALLA hjärtans dag!
Jag tänker så här, att den dagen spenderar man de nära o kära! Så jag tänkte göra just det!
Med mina kära= Håkan, och med mina föräldrar på rosegarden på middag, klockan 18.00
Och med mina nära=vänner, med fest hemma hos Linda senare på kvällen, det kommer bli nice det!



Ni har väl inte glömt att jag fyller 25 år på Onsdag!!!!!! Den 11 februari
Får se om Håkan o company har planerat nåt kul, annars blir det kanske dildoparty hemma hos Fridas granne....

  = 


Gjorde egen thaimat till middag idag! Mums
den bestod av kyckling, kokosmjölk, gröna böner, bambuskott, vitlök, chili och paprika!!!!


Imorgon e det Tisdag, och jag ska till skolan igen, 13.00-16.00, sen blir det hem till Linda, tror jag nog det blir!

Puzz hej


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska ta min boll o gå till fotbollsplaaan :D

2009-02-09 @ 22:15:55
URL: http://maaslin.blogspot.com
Postat av: Lena

Vi tänkte oxå äta på rosegarden på lördag =)

Har ni bokat?

Kram!

2009-02-09 @ 23:56:11
Postat av: Lena

Jag bokade idag. Tyvärr var det fullt kl 18 så vi fick kl 20 istället. Men vi kanske syns haha. Kram

2009-02-10 @ 14:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0