Allahjärtans Dag och öroninflammation

Kram till alla underbara O söta idag!

O en stor Bamsekram till Håkan!

Jag har varit på akuten i morse, då jag inte kunnat sova på hela natten, ont i örat! Kände att det kunde vara öroninflammation...har haft det mycket som liten....
Doktorn tittade, o Japp, mycket riktigt, en rejäl öroninflammation var det till och med.....O feber har man oxå.




O jag som skulle mysa med Linda oxå ikväll.....f-n med, alltid e det nåt liksom!!!!


Fast mat måste man ju äta (fast att det gör ont att äta just nu)....så vi ska till resturang snart....

Sen hem o bädda ner mig i soffan.....kolla film eller nåt

puzz hej

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du fick kanske trots öronen en fiin dag med mycket kärlek? Kjam

2009-02-15 @ 14:53:42
URL: http://nussefjun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0