Att hinna med....

Stress!
hatar det!
Känner mig så här just nu:

Känns som man bara far o springer runder hela tiden...men ändå inte hinner med nåt!
Men jag har hunnit bli frisk, jipppppiiii!
Och musiken är klar tills på lördag, hoppas bara på att det går att lyssna på brända cd-skivor i lokalen....ajdåååå
Sångerna e fixade!
Hemtentan är....alldeles strax klar....
Tårta ska beställas imorgon, På Maxi....skiva kött ska oxå göras imorgon! Och köpa frukt, sallad, snacks, kaffe, dukar, värmeljus...mm..
Ställa i ordning borden...helst på ett finurligt och bra sätt...så alla kan se varandra, och inte helt på tok för långa avstånd....
Potatis Sallad fixar Håkans chef...som är utbildad kock (och jobbar nu som bilmekaniker...hehe) Mamma har bakat sina goda fransbrö Bullar...yummie!!!

Känns som det finns en himla massa som jag ej hunnit med.....o mitt i alltihopa, skulle man jobba oxå, har jobbat ikväll, 16.30-22.00....
Har varit sååå upptagen med allt...mest med hemtentan (som bara blev flum av allt) att jag glömt bort det allra viktigaste som finns i mitt Liv.....Håkan! Har inte umgåtts med honom på hela veckan ju....han verkar lite siggig o besviken på mig....det får vi ta igen efter helgen!!!!

- Love You!!!!


Puzz o hej för denna gång...får se om det hinns med ett inlägg imorgon....Annars får vi höras igen på Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0