En Förebild

Nästan precis hemkommen, har varit hos en person som inspirerat mig!

Att tro på livet!
Att tro på förändring!
Att veta att det går att förändras och ta sig i kragen!
Hon e en egentligen en kraftkälla, fast hon kanske inte tror det själv!
Hon bevisar att det som kan verka omöjligt, verkligen är möjligt!
Hon är en öppen talare, om livets svårigheter, Hon är en inspirationskälla, Ja helt enkelt en förebild!


Kan tyckas att jag brer på för fullt nu, men för mig, bevisar hon att man kan förändras, oavsett bakgrund, och att kärleken till våra barn är det som är det finaste i Världen!

"Vi har svårt för att ta åt oss av komplimanger, då kritik är det enda vi förstår, och kan hantera"-citat som jag tror många kan relatera till!

Denna Måndagkväll, som jag trodde skulle bli lite kaffe o snack nån timme hos en nyvunnen vän, blev till ett par koppar kaffe och till fem timmars prat om livets möjligheter och svårigheter

Tack


Kommentarer
Postat av: Alina

åå tack så mycket! tyckte det var en ganska onödig kommentar från henne:) ha det fint! kramar

2009-02-03 @ 11:15:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag blir alldeles rörd och tårögd. TACK för dessa fina ord!

2009-02-03 @ 13:55:11
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0