Festen i Bilder

Ja, det var verkligen en lyckad fest!
Jag och Malin hade ordnat en sång oxå till vår moster Stina...lite om hennes liv och så, det blev jätte bra, och Stina gillade den:-)
Jag hade fixat lite knep och knåp till alla, en tävling! Men den var nog inte jääätttte svår, för där var många vinnare...men jag hade fixat pris till alla!!! - hade köpt många mini kexchoklad!!!! Jeje, men det var roligt....fast jag säger bara en sak- om ni ska ta sånger eller lekar från Internet, kolla igenom det först! Det hade jag inte gjort, och där var ett par saker som var helt på tok fel......


Nu är klockan 11.40, och jag ska strax göra vid mig, sen måste jag till lokalen och hämta kött som blev över.....Mamma ska ha det!
Så vid ett tiden hade jag tänkt köra till Linda!!!!! För sedan börjar jag jobba 16.00-22.00 idag....inte så sugen på det faktiskt....men det måste jobbas lite för att man ska kunna tjäna lita pengar jue

Många bilder togs det, här kommer några av dem:

    Håkan 30                         Sara (jag) 25                       och moster Stina 50

Massa Folk

Det bjöds på Cider, Öl och Vin

Nya fotografen....
 

   

   
Börjar urarta.....                    Presentbord


Mysigt!!!!!!!!
    
Sång                          Emelie o Jag
 
         Dans                                     Dans

Puzz och hej för denna gång!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hej!!!



TACK TACK för en jätte rolig och lycka fest/kalas!!! Vi hade super duper skoj!.. Hoppas vi ses snart igen. Tack Håkan och Stina oxå från oss..Love ya.. /E

2009-02-23 @ 18:44:54
Postat av: Sofie

Tack så mkt för en trevlig fest!! Skönt att allt blev lyckat! Kram!!

2009-02-23 @ 20:09:48
URL: http://offie85.blogg.se/
Postat av: Martin å Anna

Tack för en mkt trevlig fest! Vi hade jätteroligt =)

/ Kramar Anna å Martin

2009-02-23 @ 20:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0