FylleGubbar....

Shit, vad en massa fylleGubbar det finns!!!! Iallafall på mitt jobb en lördagskväll efter löning!!!
Fick dra en nödlögn och säga att dom druckit såååå mycket att ölen tagit slut....som tur e trodde dom på mig!!! Jag menar dom var ju redan packade då dom kom hela gänget...så dom fick ändå bara vars EN öl....

Lördag nu då.....gjort en av 2 9 timmars pass.....sista imorgon! Hann kolla en snutt på melodifestivalen nu.....Agnes var bäst!

Nu har man duschat o jag tänkte krypa ner i sängen o kolla på legally blonde.....som jag sett en sådär 20 gånger redan...hehe, men men....Skulle egetligen vilja ligga i soffan en stund....men Håkan totalvägrar att se den filmen!!! Hahahaha...det e ju förståeligt!




Puzz haj, hoppas ni andra får en mysig LördagKväll!!!

Kram från=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0