Snökaos

Har varit ute å kört i snöovädret.....såg knappt nånting hem från Tollarp!
Nu e jag hemma iallafall!
Det snöar ALLTID då jag fyller år, skojar inte, ALLTID....

Har varit hemma hos Linda o Minna idag, alltid kul att få snacka av sig till nån som lyssnar, och med någon som man vet inte snackar massa skit om en...Man kan prata om allt, skönt det.

 Kaffe hos Linda

   Överfallen av Lindas Katt!-Mys


Ajdå, lite snö i Tollarp.....


Snöar i stan oxå....


Fick massa coklad av henne med....vilken tur att hon inte tål nötter....hehe
-mums!

puzz hej.....25 imorgon...usch då!






Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, se det som en "födelsedagspresent" eller nått! (a) hahaha!

Hoppas du får en underbar dag i morron när du fyller vuxen! =) Stor födelsedags kram till dig från mig o Minna!

Ser fram imot nästa kaffebesök! =)

Nu e det MASSA snö i Tollarp! :S

2009-02-10 @ 21:18:01
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe, se det som en "födelsedagspresent" eller nått! (a) hahaha!

Hoppas du får en underbar dag i morron när du fyller vuxen! =) Stor födelsedags kram till dig från mig o Minna!

Ser fram imot nästa kaffebesök! =)

Nu e det MASSA snö i Tollarp! :S

2009-02-10 @ 21:18:58
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Grattis Grattis Lilla Gumman Ha en bra da Kramisar

2009-02-10 @ 23:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0