Stress Torsdag...

Vaknade sent....igen!
Upp, göra vid mig, ner o slänga i tvätten i maskinen, (och såklart var det bara en maskin som fungera, den andra var sönder, f-n, det sabbade hela min tvätt planering!)
efter det, till skolan ett par timmar, sen hem till tvätten, hann precis upp i lägenheten o hänga upp det som var blött, sen äta nåt snabbt, sen direkt till jobbet o jobba från 16.30-22.00!
Lite för stressigt för mig, känner jag, helt slut nu, ska kolla lite SATC nu o mysa under täcket i soffan<3

Skulle egentligen vara hundvakt imorgon, Till Cadou, men mamma o Anders skulle inte till Tyskland, skulle tydligen bli snöoväder imorgon! Så då belv man ledig istället, ska träna med syster klockan 10.30, sen sola (se lite fin ut till festen den 21 ju:-))
Sen blir det nog lite forskning med skolarbetet, o hämta böcker hos mams, sen JOBB igen 17.30-22.00!

Puss Haj

Kommentarer
Postat av: jessy

sv: ja tänkte iallfall ljusa upp det lite .. :)

2009-02-06 @ 16:05:21
URL: http://chessdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0