Uppdatering...

På begäran...hehe
 Var hemma hos Carro igår och fikade lite, o snacka en hel del, mysade med vovvarna oxå....hihi

Idagens har jag varit med tuppen....åkte till skolan vid 09.00, för att kopiera lite sånghäfte o sånt till på Lördag!!!
Sen inom stan, för att köpa blomma o en lite paket till min Moster Stina som blir 50 år idag!!!!!
Köpte även tidningen...då hon e med i den idag...Kolla in det, det e den bilden där det står "Grattis, halvvägs till 100,från dina närmaste"....tyvärr kan man ej se det om man läser kristianstadsbladet via internet...

Här  har vi min fina Moster!!!!

Sen efter att ha varit där iett par timmar, fick hjälpa henne lite med hennes data oxå, jag menar, jag e SÅÅÅ tekniskt lagt....hehe, men det gick bra, Hade jag tänkt besöka Linda....men blev inte såååå....;-(
Det blir till att ta på söndagkväll kanske????? Eller når sånt

Åkte inom jobbet oxå, för att titta om köttet som jag beställt tills på lördag hade kommit....o Yes, det hade det....himla massa kött alltså.....det blir till att äta en j-vla massa!!!!!

Så på Lördag blir vi 50 pers.....typ


Just nu, efter att jag skrivit färdigt här, måste jag fixa klart hemtenta, fixa ett par cd skivor till festen, och damsuga+diska.....då jag börjar 16.30....får jag sätta fart NU

Kanske man skulle våldgästa ett dop på söndag.....hahaha....kanske inte såååå populärt det!

Puzz 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för go. moster

2009-02-19 @ 16:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0