Andra helgen i januari

Festade i fredags med Carro, vi har hemma hos cilla, malin o jesse var oxå med....det var kul, men aldrig mer Grand en fredag.......fjortis disco kändes det som....haha....fast man har ju inte roligare än vad man gör sig!!!

Tänkte vi sulle möta examens gänget ute sen ju.....vi fick gå o hämta dom i stället....haha, nej men jag o Carro träffade Sofies syster utanför Grand, så vi ringde till Sofie o undrade var dom va.....då öppnar Sofie en dörr nästan precis brevid Grand, o sa att dom var där uppe i en lägenhet, så vi följde med o våldgästade den lägenheten!!!!
Sen hängde dom med till Grand allihopa!


Några bilder:

Hot Chicks!!!!!
Jessica, jea, Malin o Cills


Crazy....Jag, Carro o Rondik


Deras Mellan fest


Puss Puss......Frida o carro...


Jag o Mauulin


Anna, Malin ,? och Cilla


:Jag har oxå feber................Carro o Sofie


Frida, Chorre o Carro, och Cilla i bakgrunden!


natta mat med Anna!


Nu ska jag o Håkan hem till hans föräldrar, o ha lite middag o julklapps spelet, det brukar vi ha då vi ska "plundra" granen!!

Pyzz o Haj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0