Frissan imorgon!

Ska bli skönt att fixa håret imorgon....just nu är det inte fint....typ färgen har blivit helt grådassig, inte alls mörkbrunt o fint längre!
Så sista dagen som mörk idag då......

Körde hem malin för en stund sedan.....grrrrr, vi körde inom McDonalds, var sugen på glass.....jag som inte skulle!!!!
Men...börjar inte förrän kl 13.00 imorgon, så efter att jag har gått upp o diskat, ska jag till friskvårdshuset!

Bilder:

Frida o Bams lilla Love (söndags)


Stolen i Älmhult, IKEA (lördags)

Fest hos Carro i lördags, här är carros lilla syster, Jessica

Lördags

Lördags

Puzz hej, lägger in bild imorgon på mitt hår!!!!!

Kommentarer
Postat av: jessy

natti natti ! ska bli kul o se ditt hår:)

2009-01-27 @ 02:03:55
URL: http://chessdo.blogg.se/
Postat av: Linda

Fasters lilla pärla. Han e ju så söt lilla Love! <3<3

2009-01-29 @ 08:44:02
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0