Hinner inte med...

Att blogga!
Jag har pysslat med mycket, utom det som jag egentligen måste...Skolarbete! Har en massa instuderinsfrågor att göra....har ju tenta den 16 januari.....shit!  Måste göra lite på det idag!

Igår var jag Håkan o Petra på biltema o shoppade lite ()... sen gick vi en runda i skogen, jätte kallt det var, tur vi tog på oss underställ. Efter det lite frukost på cafe sandhem i Vä. Varm chokladmjölk o Macka, mums!
Sen när vi ätit skulle vi hjälpa Petra lite med några hyllor, klockan 15.15 hämtade vi våra bio biljetter, jag o Håkan. Vi såg " Vi hade iallafall tur det vädret igen", den var bra. Jag o Håkan hämtade hem ettan o såg den i förrgår. Sen på kvällen skulle jag, mamma stina o Malin spela lite kort hemma hos Stina, var där till 23.00. 
Helt slut efter denna dagen!
Jag somnade innan Håkan!!! Och det hör till ovanligheterna!



Vet inte vart alla dagarna har tagit vägen nu i jul....De har bara försvunnit!

Nu e klockan 10.30, och jag ska snart göra vid mig, för vi ska in till stan en runda, till clas ohlson och köpa en grej som håkan skulle ha, sen lite frukost på stan! hppas där e nåt som e öppet!

Puss o kram!
Imorgon blir det skola!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0