Inte så Kul

Var ute igår, med carro frida o co. det var väl ganska kul!

Jag Linnea, Ulrika o Håkan var på Ikea oxå...igen...var där ganska länge...jag missade matchen men fick lyssna på den på radion...det gick ju oxå bra!

Lite nere är jag idag!

"Hey Fetto"

det var vad jag fick höra då jag skulle traska hemåt igår, med min natta mat, kan ju säga att nattamaten inte smaka jätte gott då man blir kallad detta!
Det var liksom en kniv som skar rakt igenom hjärtat....O mest blev jag arg! jag lovar hade dom kommit fram till mig, så hade jag inte tvekat att slå allt vad jag hade orkat! (trots att polisbilen stod framför mig, parkerad på gatan)
Då min känsla denna gången mest var att jag blev arg, grät jag ändå innan jag skulle krypa ner i sängen brevid Håkan....Håkan vände sig om och höll om mig hela natten<3

Hem till Frida nu......i ovesholm:-/

Kommentarer
Postat av: Lena

Fy fan för sådana idioter alltså! Jag lovar hade jag varit där hade jag med slagit dem allt vad jag orkat. =(

USCH! Hoppas att kvällen var bra iaf förutom dom där rötäggen. Kram!

2009-01-25 @ 13:26:52
Postat av: Linda

Jävla idioter! Tror de mest hatar sig sjävla eftersom de njuter av att såra andra.

Va det bra hos Frida o Mattias idag. Hoppas allt va bra med fasters älskling! =) Kramizz

2009-01-25 @ 17:43:11
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja det var lugnt. Ringde dem o hon var så förstående som jag pratade med. Hon skrev en notering att pengarna var på väg in och nu kan jag lämna det bakom mig. SKÖNT! =)

2009-01-26 @ 13:53:01
Postat av: Sofie

svar: ohh tack så hjärtligt :)

2009-01-26 @ 17:20:32
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0