Jobbat o sånt

Jobbat hela helgen...helt slut nu! Skulle skriva ett inlägg i helgen tänkte jag, men det gick inte att komma in på sidan....

Tentan gick super duper BRA!!!! Så glad jag blev för det!
Idag måste jag till skolan o se vilken kurs det e som jag ska läsa nu......hoppas det löser sig!

Handboll var det oxå, både lördag o söndag!!!! Sverige vann båda matcherna!
Jag lyssnade på matchen i min mp3, på radion då jag jobbade hela dagarna.
Ikväll tänkta jag hem till mamma o se på matchen med henne, hon e med ett fans.

Tvätta tänkte jag oxå hinna idag....mycket tvätt det blir på 2 veckor, kanske bättre att försöka tvätta en gång i veckan!!!!
Tack för en mysig dag i Älmhult Jesse. Det var skoj, o köttbullar på IKEA e Aldrig fel!!!!!

Jobbade lite med lillasyrran oxå....


Puzz o kram

Kommentarer
Postat av: Jesse

Tack själv för en mysig dag i Älmhult! Det får vi göra om=) kramen!

2009-01-19 @ 22:28:14
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0