Måndag den 26/1-09

Snart kommer Malin hit, o ska äta med oss, kanske kolla lite på film efter det.
 
Känner mig trött o omotiverad till det mesta just nu.
Men åt min sista kebabtallrik, på läääänge nu i lördags natt! Äta nyttigt o träna gäller nu framöver. dels för min egen skull, att jag ska må bra, och lite påverkad blev man ju av kommentaren i lördags natt!
Men det är inte hälsosamt att vara för överviktigt heller ju....vill dock inte skriva vad jag väger...men det är för mycket iallafall! Gick ju på X-tra Vanganza förra året nångång, gick ner ca 10 kg....men det var det jobbigaste jag gjort i hela mitt Liv!!! Äta soppor tre gånger om dagen.....fick panik! Vissa klarar väl det...men jag gör det aldrig igen!

Såååå, till filmen blir det i så fall popcorn!
och till middag, håller jag på med en kyckling sallad, med fullkorns bulle till!

Puzz haj

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var en mööjsig kväll. och SJUKT god mat.. I like :) hihi. tack för ikväll :)

2009-01-26 @ 23:06:12
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra dag! Nattinatti :)

2009-01-26 @ 23:12:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kanske skulle använda lite sunt förnuft och inte äta mer än du kan göra av med.... äta soppa tre ggr om dagen löser ju inget. Det hjälper ju inte att äta soppa eller äta nyttigt om du bara ska ligga på soffan....

2009-01-28 @ 10:09:17
Postat av: Malin

Kanske därför hon väljer att inte gå på Extra Vaganza igen!?!? och om du läser i inlägget står de "äta nyttigt och träna som gäller framöver".. så sluta kritisera, idiotjävel! och man kan fan inte träna varje dag direkt.. haha puckade människor finns de gott om.. och du, ditt anonyma as, är en av dem!!!!!!!!!!

2009-01-29 @ 00:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0