Högklackat och festival

Hur går dessa ihop egentligen?
Jag kan inte gå i högklackat....får ont överallt, och snubblar rundor.
I<3 högklackade skor egentligen, det är super fint, och man ser slankare ut och blir längre (vilket är bra för oss
kortväxta människor=))
Jag önskar jag kunde gå i dem, man ska kanske öva lite?
Övning ger färdighet, heter det inte så?

Igår var jag på Rix Fm festivalen...den var bra, men jag trodde den skulle pågå längre=(
Där var jätte mycket folk, så jag, emelie o maria hamnade på Banken o drack lite öl istället, man såg faktiskt bra där, och hörde jätte bra!
Senare mötte jag Frida på Banken, och kvällen avslutades på stora torg med Masslin, Cacarro och Jessy och emelie...åkte hem vid 01.00 tiden, tyckte det var lagom!
Imorse körde jag Håkan till Volvos parkering, han är i Tyskland o handlar sprit idag.

Imorgon väntar kajak paddling i ett par timmar, sen middag i stan pappa, Pia o Håkan...Kvällen tillbringas i TivoliParken med thomas Ledin<3
Ska bli Kul!


xoxoxo
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0