Vecka för Vecka..

Känns som man bloggar vecka för vecka nu för tiden.....
Hinner inte med bloggen känns det som, dessutom orkar jag inte!
Har ju hänt massa sen sist.

SÖNDAG
Var på Hanö med mamma i Söndags på morsdag, blev en liten
utflykt med picknick o grejer. Det var mysigt. Vi missade den båten som vi hade tänkt ta hem, för jag och
Håkan skulle gå på upptäcksfärd...Så det fick bli en två timmar senare båt som vi fick åka med...

Hanö:
     


Utsikt på Hanö

Idyliska Hanö, från båten

LÖRDAG
I Lördags var det PARTY hos Anna O Martin, Martin fyllde 27. Det var skojigt, tipsrunda och kubb stod på schemat.
Oj, vad lack killarna blev när tjejerna vann första rundan, eller nja, första var det ju inte. För den allra första rundan
skulle Chornelia börja, o hon lyckades på nån vänster få ner Kungen i Första slaget...haha, det är kanske ganska skickligt ändå.
Efter det blev det utgång, sista Grand för denna säsongen, där var inte mycket folk, men vi dansade o hade ganska kul ändå!
 




 



I Måndags blev det premiär för sol och bad i Åhus!
Jag min moster och hennes vän Pia begav oss till Åhus, jätte fint väder var det, och ganska lagom kallt i
vattnet. Smörjde in mig rejält med solskyddsfaktor 50!



Men, då tisdagen senare kom vaknade jag av min solsveda, såg ut som en Rosa Gris. Och som om detta inte vore jobbigt nog, fick jag migrän och låg i soffan nästan hela dagen....

Nu är det snart dax för att tvätta lite, eller ja, ganska mycket. Blir alltid så!
12-17 idag
Sen tänkte jag höra med miss Liii om hon är hemma i kväll, fika lite kanske....

Imorgon ska jag jobba hela dagen, 8.30-15.30. Har bytt pass med Malin..

Tänkte hinna med lite med uppsatsen oxå idag och på fredag.

Ha det!
KRAM

Kommentarer
Postat av: therese

Hej Sara! Det var verkligen längesen sist. Hoppas allt är bra med dig. Läser din blogg då och då, men det är ju inte samma sak som att träffas i verkligheten. Du skrev att du inte hinner blogga som innan. Personer som tidigare lämnat kommentarer tyckte absolut inte att du skulle sluta blogga. Jag menar inte heller att du ska göra det, men jag tror att man kan missa mycket av "verkligheten" om man ständigt måste uppdatera sin blogg. Så det kanske är en idé att uppdatera den som du gjort nu, en gång i veckan och övrig tid leva livet live =) Ha det bäst, kram Therese

2009-06-03 @ 16:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0