Helgen bjöd på...

Lite fest oxå!!
Efter jobbet i lördags så körde Håkan mig hem till Linda...Vi hade pratat om att dricka lite vin o snacka skit....Men när jag kom dit tyckte jag att det såg lite för mörkt ut i köket...Hmmm
Jag knackade på, men där var ingen där....Ringde till henne, då visade det sig att de hade åkt hem till J istället....Nere i Byn...Jaha...så jag började traska in mot byn...En bra bit att gå!!!!
L fick förklara vart jag skulle gå....Men ringde även mormor...så hon fick förklara för mig lite bättre...haha...Tollarp by night!!!
Väl framme så mötte Mormor upp mig " Vad f-n gör du ute o springer i Tollarp?" Undrade hon.....jag bara "hehe...skulle till en kompis, men gick lite fel...typ"
Jaja, det ordnade sig!! Linda kom o öppnade till mig...sen drack vi vårt vin (sprit)......O dansade!!!

Åkte hem vid 02.00 tiden...skulle ju upp o jobba lite idag oxå....9.30-15.00
Nu ikväll har Petra o Alex varit hemma hos oss....Jag bjöd på Tacos och äppelpaj till efterätt! det var uppskattat.

Fest bilder:





    





  
???


Dans

   
Mys i soffan

  
Dans på G                                                                    -Omtalat marmorbord!!!



Puzz haj

Ps....datum på bilderna stämmer ej!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahahahahahahaha!!!!!

Det va bland de värsta jag sett i bildväg! Hahahahahaha!!

2009-03-22 @ 22:10:57
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: josefine

Tycker me om äppel paj!!

2009-03-23 @ 09:46:26
URL: http://www.mywerner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0