Onsdag...den lediga dagen mitt i Veckan!!!

Onsdag imorgon!
Ska sova länge...har varit såå trött hela dagen idag, somnade sittandes i soffan...höll på att slå huvudet i bordet!...Tänkte lägga mig lite i soffan o slumra ett par timmar innan jobbet....Men, så ringer Malin...grrr, jaja, blev inget sovande! Kanske lika bra det, annars kanske jag inte hade kunnat somna nu, snart!

Så imorgon ska jag hem till Linda!
Blir nog vid tolv eller ett tiden..hehe, siktar på 12.30 då!
För på kvällen drar Malin med mig o tränar lite...känner mig inte helt frisk..men gå lite på rullbandet kan man ju göra iallafall!

Vad ska man ha till kvällsMat imorgon då???
F-n vad det e tråkigt att alltid hitta på mat som man ska laga!!!!
För min del räcker det med fil o flingor, o kanske en varma koppen...Får se om Håkan oxå nöjer sig med det!

Har ni tid imorgon kan ni alltid vandra med Robban o Gert...De går från Pukavik till Karlshamn i morgonbitti med start kl 07.00!!!
Eller träffa dem o ge dem en slant till forskingen, o säga till dem att kämpa på...deras resa ska vara klar den 6 juni...Tänk att gå varje dag från nu till Juni!!!
Jobbigt det!


Denna klänning var jätte fin på dig gumman!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack hjärtat men jag tycker jag ser stor ut i den. Men det e väl bara jag som tycker det kanske! :) Tänkte vila nån timme nu på fm o sen ta snabbstäd innan finbesöket Sara kommer. :) Puss

2009-03-11 @ 07:18:45
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0