Inflammationer o Pengar

Fick sitta på Akuten hela morgonen, 07.00-09.00, hade svårt att andas...Fick proritering ett, men fick sitta i lung o ro i ett rum och andas syrgas+ en annan maskin som skulle hjälpa andningen....
Doktorn sa att det nog e en bra idé att sluta röka!!!!!
Så som jag mår nu...mår folk som har KOL.....
Vi pratade om cancer oxå idag, jag är rädd för Cancer....och då speciellt lungcancer...Doktorn lugnade mig!
Nu SKA jag sluta röka...att inte kunna andas är det värsta som finns, jag lovar er! Tänk er att ta ett djupt andetag...men i mitt fall går inte det...något tar emot och jag shippar efter andan....Jag får anstränga mig för att kunna andas....
Fick Kortison, och recept på pulmikort....
Nu efter jag varit på Sjukhuset är det lättare att kunna andas igen...

Fick ett Brev idag.....
Det visar sig att jag fått skadestånd från Rånet som ägde rum den 10 Oktober-08
Detta är pengar som inte trodde jag skulle få....Finns egentligen INGA pengar som kan ersätta en för det man gått igenom!!!
Pengarna - Är ändå välkomna,om inte annat så till Resan i sommar!!!

 Nu ska jag hoppa in i duschen...måste till affären o köpa halstabletter, och bröd.

Kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Jesse

ta väl hand om dig gumman... Tänker på dig!

2009-03-12 @ 14:59:15
URL: http://jessepersson.blogg.se/
Postat av: Linda

MÅSTE VARA RÄDD OM DIG!!!!

PUZZ

2009-03-12 @ 16:23:54
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Lena

Nej, inga pengar kan ju ersätta vad som hände i höstas... men det måste ju allafall kännas LITE bättre att du iallafall fick något litet för det. Hoppas du mår bra nu och kan andas igen. Och håller med dig, du bör nog fimpa nu. Kram!!

2009-03-12 @ 16:38:48
Postat av: jessy

tack sara :) krya på dig ! kram kram

2009-03-12 @ 17:25:44
URL: http://chessdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0