jabbadabadoooo....Utmanad

Utmanads igen:-)


4 favorit program:


* Sex and the city
* desperate houswives
* Så ska det Låta
* Gordon ramsey´s program


4 saker jag gjorde igår:

* Sov
* lånade om mina skolböcker (till uppsatsen)
* Pussade på Håkan
* Jobbade kväll


4 saker jag ser fram emot:

* skaffa Barn
* Bli frisk
* sluta röka
* Sommaren


4 favorit restauranger:

* Peking
* grekiska resturangen på Näsby
* Stora pizzerian
* Hus a la mammas Mat (hemma hos mams)


Saker på min önskelista:

* Bli frisk o kunna andas normalt igen
* Skaffa Barn
* bli klar med skolan
* Skaffa Hus


De 4 jag utmanar är:

* Linda (annorlinda.blogg.se)
* Malin (systeryster)
* JessePersson
* Sofie i Malmö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0