Jag vaknade imorse...

Med Öronvärk....igen!!!!
Hoppas inte det är öroninflammation eller hörselgångsinflammation.....
Jag menar...om det är det...då kryper ju inflammationen runt inne i min kropp, och bara vandrar från det ena stället till det andra jue....Hur ska man bli av med det??? Pecillin och antbiotika verkar ju ej hjälpa på mig....Kanske behöver en rejäl dos denna gången....?

Jaja, får ta en dag i taget, Jobba idag ju 12-21....fokusera på det just nu, har tagit panodil nu, så jag har ej ont just nu

Just nu kollar jag på så ska det låta från i fredags, på Svt Play!!!!
I love Internet!!!!!

Puzz på er alla



Jobba med Malin idag oxå...till Fyra sen efter det med Anna. sen kommer Håkan och möter oss när vi ska stänga!!!!


-Malin (lillasyster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0