Jaha....inte kul det!

300 kr för att få konstaterat att nu har jag hörselgångsinflammation...
Medicin till det 2 olika tabletter, antibiotika o nåt annat inflammations dämpande, + örondroppar, detta kostade 289 spänn....

Men jag ska supa ändå på lördag!!!!! Får skita i o ta tabletterna den dagen bara

Först var jag på akuten vid 12.00 tiden, hon sjuksystern som satt där då, sa att jag inte skulle vara där vid den tiden...för det var inte AKUT....?
Jag skulle tydligen komma tillbaka efter 17.00, då jourläkarcentralen öppna...så det fick jag göra, när jag kom dit sa den nya sjuksystern att sånna här fall ska man helst komma med inder dagen...???? What....men då sa jag till henne att de som var här under dagen minsann hade sagt tvärtom...så efter många om och men fick jag träffa en Doktor.
Och vilken snygg doktor han var!!!!! Jävligt Grann....

Nu sitter jag hemma i Knislinge o umgås lite!

Puzz haj

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad det gäller antibiotikan behöver du inte skippa att ta den på lördag. Det är bättre du tar den, alkohol påverkar inte effekten av den. Så att du vet det. =)

2009-03-04 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0