Lite av Veckan som gått i Bilder!!!

Jag och Håkan hade lite mysdag i Fredags, med så ska det låta och hemmagjord Planka!!!!
Mycket trevligt, och plankan blev super god:

Gott!!! Mycket räkor ska det vara!!!


Äskade Peter Settman!!!

Så för att fixa goda mellanmål till mig själv oxå i veckan åkte mixern fram!  Goda smoothies blev det, o jag har hållt mig ifrån choklad hela veckan!

denna fina mixer har vi fått av Josefin Andblom, de ville inte ha den, så då tog jag glatt
emot den!

En ny tradition som oxå har tagit fart, är mitt veckobesök hos Linda och Minna!!


Linda gillade inte att jag o Minna busade med henne, då on sprang runt o skulle
leta efter cd-skivor till Farmor!!!
Märk väl det fina fuck You fingret, som kameran inte tillät....

Hahah, fast jag o Minna hade skoj!

Till och med så var jag i skolan båda dagarna denna vecka!!!!
Och ena dagen till och med i tid!


Kram





Kommentarer
Postat av: Linda

SKRATTAR så jag kissar på mig

vilka frågor det har blivit om dina bilder på facebook på mig o L hahahaha

2009-03-09 @ 17:45:37
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0