Nu e det klippt..

aj, aj ,aj..klippte mig i fingret igår..
Det gjorde ont, men jätte mjukt att klippa i.
Fast idag så syns det knappt, fast det gör ont ändå!

De ringde från jobbet precis...Nya Gunilla sjuk, undrade om jag kunde ta resten av dag, men nej, det kan jag inte! Plugga som gäller nu en stund, sen till skolan ju vid 12 sen hem igen, laga nån mat tills ikväll, sen till L o äta våfflor!!!!




Mums, detta ska bli såååå gott!


På Lördag ska jag ju på 80 års Fest i konferans centret i Breanäs, vad ska vi köpa till Sven då? Förslag på vad man kan köpa till en 80 åring, som har det mesta????

På fredag är vi några som ska hem till Emelie o spela lite sällskapsspel o dricka vin! Det ska bli mys.
Egentligen skulle vi vara hemma hos mig, men vill inte slänga väck Håkan igen...Vi är ju bara tjejer som ska spela lite...
Klockan 19.00 tiden hade vi nog tänkt, typ. För Emelie jobbar till 18.00!

Ja, det var väl det för denna gången!
Puss haj

Kommentarer
Postat av: Jesse

muns me våfflor... reklam för KONSUM;)

Blir våfflor för mig me när jag kommer hem efter jobbet... Jobbar 12-20!

Nej det är inga planer på bebis än. Det får vi vänta me lite till! Men visst hade det varit mysigt! Tror både mina o hans föräldrar längtar lite efter barnbarn =) hehe!

Tyckte me Bolt filmen var bra=)

2009-03-25 @ 11:03:53
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0