SöndagKväll

Nu e jag astrött!
Jobbat hela lördag och hela söndag....inte van vid att jobba så mycket.
Tycker jag har nog med skolan extra jobb och samboliv!
Fina pengar blir det...som jag får spara till vår Europa resa i sommar....längtar tills dess!!!
Annars blir det till att jobba hela sommaren....ledig 2 eller 3 veckor, får se hur mycket det blir....måste ju tjäna pengar på sommaren, då man inte får några pengar från csn jue....

Imorgon ska jag sova länge...sen träna, efter det damsuga o ta med vått och lägga ihop tvätten, sen får vi se om jag orkar nåt mer....jo föresten, köpa bröd, blir varma mackor på kvällen<3

På tisdag blir det skolan....trött på skolan lite nu......efter det blir det forskning till mitt arbete i C-uppsaten!


Puzz hej för denna gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0