Tenta dagen...

Gick väl ganska bra idag..var en fråga som jag ej kunde
Det som den handlade hade jag inte skrivit på min fusklapp....ajdå!
Ja får väl se hur snäll han är på att rätta...
Spännande ju!

Efter tentan idag åkte jag till jobbet en runda, mamma kom oxå dit, sen körde vi till Knislinge o fikade lite, Fick min post.
Får tillbaka på skatten!!!!
Jippi
Fast bara 935:-, jaja, bara det inte är minus så är det ju bra, har bett min chef att dra mer i skatt nu...

Efter Knislinge körde jag hem till Stina, lämnade filmer, sen hade jag lovat att köra henne till stan, hon skulle på nån fest med jobbet. Sen handlade jag lite mysfrukost till mig o Håkan tills imorgon...
Sen var det till att åka hem o diska, dammsuga och ta vått på golven, samt plocka undan tvätten.
Jag vet inte vad ni tycker, men det är mycket mysigare att fira helg om allt annat är gjort, typ som städning o sånt!!

Glöm nu för allt i Världen inte att släcka ner imorgon!!!
Klockan 20.30-21.30!!!
Detta är viktigt, det är inte för att vi ska spara på elen...utan för att vi tar ställning till överkomsumtionen!!!
Jag tror att det kommer bli många barn gjorda under denna timme...de som är hemma med tända värmeljus, får ju mysa!!!

Nu ska jag snart hem till Emelie o mysa lite, vi ska beställa mat o käka godis...sååå onyttiga vi kommer vara!
Kanske spela nåt spel, o kolla på "så ska det låta", mitt favvo program!
Missar ni nu avsnittet denna vecka, kan jag tipsa om att gå in på Svt play, där kan ni kolla på alla avsnitt som varit under denna säsong, det som går ikväll, finns att se imorogn bitti.

Puss haj


Min söta Emelie i hennes nya lägenhet....

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja jag hörde på ryktesvägar att du ville ha samma skatteavdrag som jag ;o). Och det tycker jag nog du ska, för jag får tillbaka tretton och ett halvt tusen ;o). Visst få rman mycket mindre under året, men man klarar sig och man saknar ju inte dom pengarna man inte har. Kram!

2009-03-28 @ 10:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0