VIP-Kort

Akuten o jag har blivit vänner nu...Har ju besökt akuten nu 4 ggr på 3 veckor......
Akut andnöd igen i Lördags...
Orkar inte mer nu, jobbigt detta....Ciggen är fimpad...tröstar mig i stället med Coca Cola...Inte bra det heller...men, men...
Äter kortison just nu (kommer väl svälla upp som en ballong...får se hur länge jag ska ta det...har jag tur så e det bara i 2 dagar)
Doktorn vill röntga lungorna, så jag får ta kontakt med min Vårdcentral nu och ha efterkontroller, kan ju inte åka till akuten HELA tiden...Fast nu har jag varit där sååå mycket så jag har fått VIP kort dit....eller ja det kallas fri-kort. Det är ju bra, fria akut besök i ett år!!!!

Igår låg jag hela dagen i soffan, orkade inte göra nåt, på kvällen var vi å såg RENT, den var bra, fast jag hade svårt att hänga med...då jag knappt kunde andas, efter det fick jag o mamma åka direkt till akuten med taxi..
Idag mår jag bättre, jag o Malin har varit på hälsa o helhet, spa behandling!
Vi bastade, badade bubbelpool och satt i varmvattensbassäng...efter det fick vi varsin bodyskrubb, typ peeling av huden på hela kroppen. Det var hel mysigt!!!
I eftermiddags har jag o Hanna övningkört en runda, Tränade lite på växling, panikbromsning, och svänga o blinka samtidigt...det är ju faktiskt mycket som man ska hålla reda på....sen fick hon köra från långebro till Färlöv, gick jätte bra!

Ikväll, blir det till att beställa mat...orkar inte laga mat oxå mitt i allt!
Sen Wipeout på teve, och Beck såklart, sen får jag äntligen sova...igen

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig gumman. Säg till om det e något du behöver! Puss

2009-03-15 @ 19:03:20
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Jesse

Krya på dig snäckan... Tänker på dig! Kramen!!!

2009-03-15 @ 21:35:09
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0