Helgen O annat Bry

I Fredags fick jag för mig att jag skulle börja gå mot Knislinge, sen när Håkan hade slutat skulle han ta mig på
vägen, beroende på hur långt jag kommit...
Jag var o köpte en reflexväst på biltema, för att synas på vägen, och en midjeväska så jag kunde ha med mig mobil o vattenflaska.
Gissa hur långt jag kom?
Jag gick i 1 timme o tjugo minuter, jag kom 8km, till Nya Vinnö!
Lite stolt e jag över mig själv!

Väl framme i Knislinge skulle vi överlämna ett inramat foto på Cadou som Håkan fixat, men de var inte hemma, så vi gick till krogen i byn o käkade lite mat så länge.
På Lördag förmiddag begav vi oss till stugan i Pukavik. Det var dax för vårstädning i Stugan. Eller ja, mer en städning av stugan så vi kan va där i sommar. Jag rensade mest ogräs mellan plattorna.

På kvällen sov vi över där, Jag o Håkan, Håkans syster Ulrika o hennes barn Stoffe o Linnea. Grillade lite gott, o kollade på Eurovision song contest på teve...
På världens minsta lilla teve...men det gick bra ändå, tur att det inte var någon text, för den hade man inte sett ändå.
På söndagen fortsatte  vi med städningen, o sen på eftermiddagen körde jag o Håkan till Knislinge för att få lite
mat av mamma.

Idag ska jag fortsätta med den j-vla uppsatsen, känns som man står stilla just nu i arbetet....Har bara denna vecka oxå på mig!
Det måste Gå!

Imorgon ska jag på massage igen, o sen på kvällen ska jag o Petra träna, step/mage passet igen på
Friskvårdshuset, 18.30.

Får se hur det blir med Malmö i helgen, hade varit super kul!
Men, har bytt pass med Malin, så jag jobbar 9.30-16.00 på lördag, o sen får jag köra till Malmö, sova där, och sen tillbaka till K-stad för att jobba ett pass mellan 12-21.....Känns super stressigt!
Hade kunnat byta eller ge bort passen helt till någon annan....Men det  är ju så att jag inte får några pemgar i Juni månad, utan får bara det som jag jobbat under Maj månad på grillen ju!
Så jag måste jobba, för att ha lite pengar.
Som sagt får jag se hur jag gör!
Och ska jag inte till Malmö så får väl jag o Malin byta tillbaka passen oxå?!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miss Liiinda

Vad e det du ska jobba med i malmö?

Det fick jag aldrig veta jue! Puss

2009-05-18 @ 13:27:39
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Sara H

Nej, jag ska inte jobba i malmö, utan jag ska på fest hos sofie, men detta är även min jobbe helg...så det blir tajt med tid att hinna tillbaka till K-stad o jobba sen igen på söndagen...

2009-05-18 @ 14:15:10
URL: http://knassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0